070910

Hej!
yesss, jag vet.. jag är dålig på att uppdatera.
Men nu när jag ändå sitter här, sjuk och uttråkad så varför inte.
Struntade i skolan idag, dumt av mig.. eller dumt att vara sjuk rättare sagt kanske.
Snart ska jag sätta igång med städning, om jag orkar.

på tal om inget så är jag ENORMT sugen på att åka till Madeira igen, förtjänar det faktiskt.
Elias tjatar på oss att börja en kurs så att vi lär oss lite mer portugisiska, men kan lika bra lära mig hemma antar jag :)
fast funderar påt.
Snart får jag min löning, funderar starkt på att lägga undan så jag kan åka på en resa med Elin eller något,
eller lägga undan för körkort.. eller bara shoppa upp allt direkt.
känner ett stort behov av körkort nu faktiskt, mindre behov av bilarna pappa visar mig på nätet.
-nej tack, vill inte ha en rödrostig liten bil från 80talet. (typ.)
fast aa, första bil kanske ska vara skrot när den ändå blir det efter en vecka när jag kör.

nej nu ska jag inte skriva mer, skriver igen när jag har något vettigt att skriva, och kanske lite bilder kommer in..
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0