270910

Hej
redovisningen idag gick åt skogen! var så nervös så kunde knappt prata, stammar kan jag visst göra också. haha åååh..
jaja, mina nära och kära gjorde dagen bättre.
träffade Sofia och Alinde efter skolan, tog en fika, sen kom Elin och Therese.
pratade om kryssningen vi förmodligen bokar redan imorgon, båt till... aa vart det nu var.
pappa var inte så förtjust i de, man hör ju en del saker som händer.. med äsch, får se :)
Sen åkte vi åkte till stallet. som jag sa till dem, känns som om att jag har börjar umgås med fel personer.. hästar vart jag än går.
var inte där så länge, som tur var. åkte till stan igen, kollade present till Elin, hittade inte så mycket.
så får se någon annan dag.
fick min lön idag, känns redan som att den är slut, att ha skulder är förjävligt rent ut sagt.
fast jo, jag har massa kvar, men dem kommer jag köpa kläder för direkt.
men nu ska jag kila
Pussss


Kommentarer
Postat av: Elin

kryssning?! vad för kryssning????!?!?!?!?!

2010-09-27 @ 21:37:19
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0